Quick Spark

Why Herbalife? Why now?

Härligt med inspiration, ett glatt och förväntansfullt gäng ramlade in.

Alexander och Janne gjorde en strålande affärspresentation ,
sen fortsatte Ann-Charlotte med glädje och glöd att inspirera oss,
i pausen fick alla Quick Spark med instruktionen att ta en direkt och hur.

Sista timmen var ett gäng med FOKUS och fnitter…
vet också att deltagare gick hem med  ”ett jag måste ut och gå” NU...

Själv har jag så att jag får ett ”friskt” fokus, hjärnan klarnar,
precis som den var innan jag fick min stroke, ni kan tänka er själva
att inte hela tiden vara hjärntrött, utan vara klartänkt
och orka vara med i sociala sammanhang

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0