Hmmm...

Kan man säga att livet är UNDERBART, ja det är klart man kan. även om jag just nu känner mig urlakad som en dränkt katt... nu börjar helgens bravader att göra sig tillkänna, vi har ju varit i väg på Ledarskapsutbildning, och vilken helg WOW, ska lägga ut lite bilder när jag och kameran är överens med datorn, vilket vi inte är just nu... haha

mycket tankar som far runt i huvet... VET JAG VAD JAG VILL... jo det gör jag, men HUR tar jag mig dit? jag vet ju det oxå, men tanke aktivitet och "kropp" ska synka varandra, och varför i all sin dar gör de inte det, Hmmm kan de bero på mig kanske...

vi hade Odd Rolfsen på fredagen (www.mti.no) som öppnade våra hjärnor, men jag turen att ha hittat den som kan inspirera mig på lite närmare håll nämligen Ulrika Gabriel (http://ulrikagabriel.se/) hon var hos oss på vår Tema kväll på www.aktivlivsstilcenter.se av Västerås-Hälla och pratade...

att vara EGO logisk = me like, dessutom ska jag se till att ha massor med USA tid i min kalender, nu blev ni nyfikna eller hur... då får ni vara det lite till för nu bommar jag igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0